Podczas próby wysyłki wiadomości otrzymuję zwrotki, zaś wiadomość nie dociera do odbiorcy.

Sytuacja może być spowodowana:

  • Zbyt duża liczbą maili, które są wysyłane na wskazane konto pocztowe w (np. Gmail limituje ile wiadomości może być danej chwili wysyłanych do odbiorcy)
  • Budowa wiadomości email podobna jest do spamu. Spamerzy bardzo często ignorują standard RFC 2822, który odpowiada za budowę wiadomości email. Jeżeli Twoja wiadomość nie zachowuje tego standardu, może być to powód odrzucenia przez serwery zewnętrzne.
  • Treść wiadomości zawiera frazy nadużywane przez spamerów
  • Twoje konto jest wykorzystywane do wysyłki spamu, wyciek hasła
  • Jest wysyłany spam z adresu IP Twojej poczty

Niska reputacja Twojej poczty sprawia, że wysłane wiadomości lądują w folderze SPAM lub są odrzucane?

Wysyłanie spamu z adresu IP Twojej poczty

W hostit.pl bardzo pilnujemy czystości adresów IP oraz ogólnie przyjętych zasad antyspamowych. Jeżeli wykryjemy sytuację lub otrzymamy zgłoszenie, że w danej chwili ktoś wysyła spam wdrażamy automatyczne rozwiązania, które mają za zadanie zniwelowanie skutków ubocznych.

Serwery pocztowe w sposób inteligentny wykorzystują dynamiczny algorytm przydzielania adresów IP, z których wysyłana jest poczta.

Jeżeli nasze IP znajdą się na czarnych listach - dokładamy wszelkich starań aby je usunąć z takich indeksów; może jednak wymagać to czasu (który jest uzależniony od reakcji administratorów takich list).

Wyjściem z tej sytuacji jest zastosowanie poczty dedykowanej, która chroni Cię w 100% przed spamem wysyłanym przez innych klientów hostit.pl

Więcej na ten temat znajdziesz w artykułach: