Od jakiego czas otrzymujesz wiadomości typu UNDELIVERED MAIL i zastanawiasz się co może być tego powodem. Rozwiązanie jest proste.
Ty, Twoje oprogramowanie lub ktoś kto wszedł w posiadanie haseł do Twoich skrzynek email wysyła wiadomości w Twoim imieniu.
Powodem tak wysyłanych maili może być:
- Wyciek hasła z Twojego komputera, urządzenia lub oprogramowania
 - Komputer na którym był zainstalowany program pocztowy został zainfekowany
 - Instalacja bota (wirus) typu keylogger na Twoim urządzeniu https://pl.wikipedia.org/wiki/Keylogger
 
Rozwiązanie problemu
W takiej sytuacji proponujemy następujące czynności:
- Pilna zmiana haseł dostępowych do skrzynek email i kont FTP
 - Przeinstalowanie systemów komputerów, które korzystał z poczty poprzez klienta pocztowego zainstalowanego na danym urządzeniu (dot. to zarówno komputerów, tabletów jak i smartfonów)
 - Przełączenie konfiguracji klientów pocztowych na korzystanie z bezpiecznych połączeń SMTP i IMAP.
 - Ponowna zmiana haseł dostępowych dla email i FTP
 
Do czasu wykonania wszystkich czynności możesz korzystać z aplikacji do poczty email dostarczonej przez hostit.pl pod adresem https://webmail.hostit.pl
Jak skonfigurować bezpieczne połączenia SSL w programie pocztowym
Dla połączeń SMTP (poczta wychodząca) Przejdź do ustawień poczty wychodzącej i ustaw bezpieczeństwo połączeń na tryb SSL/TLS, jako nr portu wybierz 465
Dla połączeń IMAP (poczta przychodząca) Przejdź do ustawień poczty przychodzącej i ustaw bezpieczeństwo połączeń an tryb SSL/TLS, jako nr portu wybierz 993