Funkcja webmaila, "zgłoś spam" (ikonka z ogniem) lub nie spam po wejściu do wybranego folderu staje się dostępna lub się wyłącza. Jeżeli wiadomość została sklasyfikowana jako spam, i znajduje się w folderze spam, zamiast przenosić wiadomość do pożądanego folderu kliknij ikonkę "nie spam". Wiadomość zostanie przeniesiona do folderu odbiorczego, zaś nasz system dostanie informację o potrzebie zweryfikowania w przyszłości tego nadawcy. Tak samo działa ikonka Spam (ikonka ognia) dostępna tylko po za folderem spam. Możesz kliknąć w nią, co spowoduje przeniesienie wiadomości do folderu Spam oraz zakomunikowanie systemowi, że to jest pożądany nadawca.

System sztucznej inteligencji, oparty jest m.in. na preferencjach naszych klientów, jeśli wiadomości są przez Ciebie zgłaszane (dobre lub złe) wpływa to na lepsze rozpoznawanie i klasyfikowanie wiadomości przychodzących. System nie działa ad hoc, wymaga zebrania szeregu informacji jednak znaczącą poprawę wyników można zaobserwować po kilkudziesięciu godzinach.

Niestety część nadawców, ma tak złą reputację (monitorowane i potwierdzone stałe ataki np. na naszych klientów), że w tej sytuacji zostanie nadawca sklasyfikowany odgórnie. W tym przypadku możesz na stałe dodać wybranego nadawcę przez siebie jako zaufanego (w panelu klienta, filtr antyspamowy dla danej skrzynki email)