23Październik

Zgłoś SPAM lub oznacz wiadomość jako pożądaną

Blog

Funkcja webmaila, "zgłoś spam" (ikonka z ogniem) lub nie spam po wejściu do wybranego folderu staje się dostępna lub się wyłącza. Jeżeli wiadomość została sklasyfikowana jako spam, i znajduje się w folderze spam, zamiast przenosić wiadomość do poż...

Czytaj całość...


24Październik

END-OF-MESSAGE End-of-data rejected: Twoja skrzynka jest pelna, prosze sprobuj pozniej

Blog

Komunikat informuje, że nie możesz wysłać wiadomości z powodu braku miejsca na Twojej skrzynce mailowej. Błąd SMTP: [450] 4.7.1 <END-OF-MESSAGE>: End-of-data rejected: Twoja skrzynka jest pelna, prosze sprobuj pozniej. Sorry, Your mailbox has ove...

Czytaj całość...


27Marzec

Wiadomości klientów wpadają do spamu

Blog

Podczas wymiany korespondencji, może zdarzyć się, że wiadomości odebrane od naszych nadawców wbrew naszej intencji zostaną umieszczone w folderze spam. Dzieje się tak, ponieważ system wykrył nieprawidłowości dot. jego serwera pocztowego. Możemy wymusić...

Czytaj całość...


2Czerwiec

Archiwizacja poczty w kliencie poczty online

Blog

Klient poczty online, dostępny pod adresem https://webmail.hostit.pl umożliwia archiwizację Twojej poczty, dzięki czemu można usprawnić działanie dużych skrzynek pocztowych. W celu aktywacji archiwum dla Twojej skrzynki zaloguj się do aplikacji poczty o...

Czytaj całość...


23Luty

Jak dodać podpis i logo w stopce poczty webmail.

Blog

Po zalogowaniu się do poczty https://webmail.hostit.pl/ przechodzimy do : Ustawienia (w prawym górnym rogu) → Tożsamość → wybieramy adres mailowy dla którego chcemy stworzyć podpis (jedyny z listy) → pojawi się pole edycji - koniecznie trzeba zaznaczyć ...

Czytaj całość...


13Sierpień

Jak dodać podpis do wiadomości?

Blog

Aby ustawić podpis, który będzie automatycznie wstawiany pod treścią każdego maila wysyłanego za pośrednictwem webmail.hostit.pl należy wykonać kilka prostych czynności: Po zalogowaniu do skrzynki klikamy na ikonkę Ustawienia Ze skrajnie lewej kolumny ...

Czytaj całość...


13Sierpień

Nie widzę katalogu SPAM, jak go włączyć?

Blog

Aby w drzewie katalogów, głównego widoku skrzynki, był widoczny katalog, w którym zapisywany jest otrzymany SPAM należy: Po zalogowaniu do skrzynki przez webmail.hostit.pl klikamy na ikonę koła zębatego (Działania na folderach...) Z rozwijanego menu ...

Czytaj całość...


12Sierpień

Czy serwer obsługuje bezpieczne połączenia SSL?

Blog

Zarówno WebMail jak i wszystkie inne usługi serwera pocztowego mogą być obsługiwane z wykorzystaniem bezpiecznych połączeń szyfrowanych. WebMail: http://webmail.hostit.pl/ WebMail SSL: https://webmail.hostit.pl/

Czytaj całość...


6Maj

Niedostępność aplikacji webmail.hostit.pl

Aktualności

W związku z uszkodzeniem jednego z dysków aplikacji webmail.hostit.pl, działanie poczty poprzez interfejs www może być wolniejsze. W chwili obecnej została zaplanowana interwencja w celu wymiany dysków na nowe.

Czytaj całość...


20Listopda

Stara wersja webmail

Aktualności

Dla waszej wygody i przyzwyczajeń, dostępna jest nadal stara wersja aplikacji WebMail webmail.hostit.pl/old/ Prosimy o migrację do bieżącej wersji do 31-03-2013. Z dniem 01-04-2013 wsparcie dla starej wersja WebMail zostanie porzucone, a sama aplikacja ...

Czytaj całość...