Powodem problemu mogą być następujące sytuacje:

Brak włączonej autoryzacji SMTP w kliencie pocztowym

Podczas wysyłania wiadomości otrzymujesz poniższy komunikat

Sender address rejected: not logged in

Oznacza to, że próbujesz wysyłać wiadomość email bez logowania się na serwerze SMTP. Pamiętaj, że nasze serwery poczty wymagają uwierzytelniania aby uniemożliwić wysyłanie wiadomości email bez autoryzacji.

Domena zaparkowana na serwerze hostit.pl wysyłka z innego serwera

Jeżeli otrzymujesz zwrotkę w postaci maila wysłanego do adresata wraz z adnotacją na końcu Sender address rejected: not logged in (jak poniżej):

Od: Mail Delivery System 
Do: ...@DOMENA_A
Temat: Mail delivery failed: returning message to sender
Data: 22 lutego 2016 23:43:01 CET

This message was created automatically by mail delivery software.

A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

...@DOMENA_A
SMTP error from remote mail server after RCPT TO:<...@DOMENA_A>:
host poczta.hostit.pl [188.68.248.38]: 553 5.7.1 <...@DOMENA_B>:
Sender address rejected: not logged in

Oznacza to, że posiadasz zaparkowaną domenę DOMENA_B na serwerze w hostit.pl i w firmie zewnętrznej. Nasz serwer odmawia przyjęcia poczty od adresata z DOMENA_B, ponieważ taka wiadomość mogłaby wyjść tylko z naszego serwera.

Rozwiązanie. Usunąć domenę DOMENA_B z zaparkowanych domen w hostit.pl lub firmie zewnętrznej. Poczta nie może być obsługiwana przez dwóch różnych dostawców usług hostingowych jednoczenie. Powyższa sytuacja może doprowadzić do zablokowania całego konta.