W przeglądarce Safari pod systemem OSX, podczas edycji skrzynki email w panelu klienta, w polu wyślij kopię do pojawia się login konta do którego jesteś zalogowany. Błąd ten jest po stronie przeglądarki Safari - nie występuje pod innymi systemami i przeglądarkami.

Poniżej prezentujemy krótki filmik z zachowania się edycji konta email pod safari i firefoxem. Jak widać podczas przeładowywania strony pod Safari, przez chwilę pojawia się prawidłowa wartość w polu wyślij kopię do. Natomiast w polu wyślij kopię do pod Firefoxem nie obserwujemy tego problemu.

Total Safari
Safari - błąd podstawia się fraza blad-safari
Total Firefox
Firefox - bez błędu

Jeżeli Twoje pole nie miga - tylko pokazuje się, Twój login - oznacza to, że wartość wyślij kopię do jest pusta.

Błąd safari nie wpływa na działanie Twojej poczty. Jednak zapisanie zmian w ustawieniach skrzynki email będzie wymagało zastąpienia lub usunięcie aktualnej wartości (jeżeli nie chcemy wysyłać kopii). Bez tej zmiany serwer wyświetli komunikat: Proszę podać poprawny adres email dla 'Wyślij kopię do'.

Błąd wynika z sytuacji, w której użytkownik po utworzeniu nowej skrzynki email lub zmianie hasła za pomocą tej opcji - skorzysta z sugestii Safari aby zapamiętać hasło. Od tej pory będzie się pojawiać w tym polu login konta, do którego zostałeś zalogowany.

Teoretycznym rozwiązaniem jest usunięcie z pęku kluczy (cmd + spacja wpisz pęk kluczy) wpisów dot. Twojego konta w hostit.pl. Jakkolwiek, jeśli posiadasz więcej niż jedno konto - safari, wstawi w To miejsce inny Twój login z panelu hostit.pl