W przypadku zgłaszania problemów dot. konkretnych maili, prosimy o przesłanie pełnej treści nagłówków wiadomości. Treść samego maila nie jest dla nas istotna, wszystkie najważniejsze informacje znajdują się w nagłówkach wiadomości email. Korzystając z opcji przekaż wiadomość i podając nasz adres email, przekazujesz nam samą treść wiadomości, z pominięciem nagłówków. Niestety tak forwardowana wiadomość email nie zawiera niezbędnych informacji.
Każdy klient pocztowy umożliwia pobranie wiadomości w formacie EML lub też pokazania pełnego źródła wiadomości. Do pobrania EML możemy, także wykorzystać klienta poczty online hostit.pl, dostępnego pod adresem https://webmail.hostit.pl
Po zalogowaniu się do webmaila (loginem jest nazwa twojej skrzynki email) klikamy na interesującej wiadomości i po otwarciu jej zawartości klikamy na ikonę więcej i następnie Pobierz (.eml)



Tak pobrany plik (lub skopiowaną treść) należy nam przesłać
Jeżeli Twój program nie umożliwia pobranie wiadomości w formacie EML, należy poszukać opcji, pokaż źródło wiadomości lub pokaż wszystkie nagłówki, następnie należy skopiować taką informację i przesłać na nasz adres email.
Przykład nagłówków z poczty EMAIL:
