Resetowanie Hasła do Panelu Klienta

Gdy znamy login ale nie pamiętamy hasła.

W takiej sytuacji przechodzimy do strony https://hostit.pl w prawym górnym rogu wybieramy okno Moje Konto pojawi się okno logowania. Wybieramy Nie pamiętam Hasła a następnie uzupełniamy Login, Adres mailowy – podany podczas rejestracji w Panelu Klienta wybieramy Resetuj Hasło

Na wskazany adres e-mail zostaje wysłana nowa wiadomość – należy zalogować się do poczty i zapoznać ze szczegółami. Po wykonaniu poleceń z e-mail na ten sam adres zostanie wysłana wiadomość już z nowym zresetowanym hasłem.

Uwaga! W ten sposób zmieniamy tylko hasło do Panelu Klienta, aby zmienić hasło dostępowe dla głównego konta FTP należy zalogować się do Panelu Klienta i wybrać z menu Moje konto opcję “Zmiana hasła”.

Zmiana hasła głównego konta FTP zmieni także hasło dostępowe do panelu klienta.

Zmiana Hasła do Panelu Klienta

Po zalogowaniu do panelu klienta wybieramy Ustawienia Zmiana hasła do panelu klienta i uzupełniamy kolejne pola

Aktualne hasło;Nowe Hasło;Powtórz nowe hasło;

Klikamy Zapisz

Automatycznie nastąpi zmiana hasła do Panelu Klienta i głównego konta FTP

Zmiana hasła do Poczty

Po zalogowaniu się do w Panelu Klienta z listy Menu po lewej stronie wybieramy Poczta następnie Lista Skrzynek.

Klikamy w adres mailowy któremu chcemy zmienić Hasło w polu „Hasło” wpisujemy nowe zmienione hasło i klikamy Zapisz.

Czynność należy powtórzyć dla każdej skrzynki e-mail osobno.