Awaria w NASK
#naskW dniu dzisiejszym (tj. 27.08.2018) zostaliśmy poinformowani przez NASK o awarii, która miała miejsce w piątek. Poniżej treść komunikatu:
Dzień Dobry,
w piątek 24 sierpnia ok. godziny 17 uległ awarii system eksportów.
Awaria została usunięta o godzinie 18:30 w niedzielę 26 sierpnia. Obecnie system funkcjonuje poprawnie.
Pomimo, iż zarówno państwo jak i my zostaliśmy poinformowani o zaistniałej sytuacji post factum, nie była ona groźna dla właścicieli domen, ew. perturbacje mogły odczuć osoby, które dokonywały zmian DNS w tym okresie. Dlatego ew. prosimy o zweryfikowanie, czy państwa ustawienia DNS zostały wprowadzone prawidłowo do systemu (w przypadku dokonywania zmian w okresie pomiędzy 24 a 26 sierpnia br.).
Pytania o ofertę i pomoc techniczną proszę kierować na adres info@hostit.pl