Zmiana systemu helpdesk
#bokOd kilku miesięcy nasze biuro obsługi klienta wykorzystuje dwa niezależne systemy helpdesk, służące do niesienia pomocy dla naszych klientów. Pierwszy system, który został oddany do użytku wraz z pojawieniem się marki hostit.pl, obecnie jest on dość archaicznym rozwiązaniem i nie sprawdza się najlepiej przy tak duże liczbie klientów oraz przy większej liczbie samych pracowników. W związku z tym wdrożyliśmy, nowy system obsługi klienta, który jest znakomicie przystosowany do nowych czasów i rosnącej liczby tzw. ticketów.
Dwa ostatnie miesiące testów nowego systemu, utwierdziły nas w przekonaniu, że nowe narzędzie świetnie się sprawdza w naszej codziennej pracy oraz bardzo pozytywnie wpłynęło na zwiększenie jakości obsługi klienta. W związku z tym chcieliśmy poinformować, iż z dniem 1.09.2014, nasza firma przechodzi całkowicie na nowy system helpdesk, zaś jego interfejs w panelu klienta zostanie wyłączony 31.08.2014.
Nowa wersja systemu helpdesk opiera się całkowicie na poczcie elektronicznej, oznacza to że wysłanie nowej wiadomości na nasz email kontaktowy, spowoduje otwarcie nowego zgłoszenia. Udzielenie odpowiedzi na maile wysłane do nas od dnia 1.07.2014 spowoduje ponowne otwarcie Twojego zgłoszenia.