Około godziny 9:21 wykryliśmy nieprawidłowe działanie serwera poczty w chwili obecnej trwa rozpoznanie przyczyny tej sytuacji o przebiegu prac będziemy informować na bieżąco.

Aktualizacja 10:43: Występuje problem z kartą sieciową - trwa wymiana na nową

Aktualizacja #2 13:05: Niestety problem okazał się znacznie poważniejszy - wymieniona została cała maszyna w związku z tym trwa synchronizacja danych z poprzednią maszyną.

Aktualizacja #3 13:37: Dostęp do bieżącej poczty oraz wysyłania zostanie oddane w ciągu 30 minut, maile wysłane i odebrane z przed godziny 9:21 będą dostępne w ciągu kilku następnych godzin. Synchronizacja danych dokonywana jest pomiędzy dwoma data center.

Aktualizacja #4 13:48: Serwery poczty umożliwia wysyłkę i odbiór poczty - dostęp dla poszczególnych klientów jest włączany sukcesywnie. Propagacja IP może zająć do 15 minut.

Aktualizacja #5 14:34: Odbieranie i wysyłanie poczty działa już w większości przypadków, pozostałe konta są w trakcie synchronizacji.

Aktualizacja #6 17:02: Odbieranie i wysyłanie poczty działa już dla wszystkich kont, nie wszystkie konta pocztowe zawierają jeszcze kompletne maile (odebrane/wysłane) cały czas trwa synchronizacja danych, na chwilę obecną finalizowane są dane loginów na literę P). Do czasu zakończenia synchronizacji danych, może się czasami pojawiać błąd logowania do poczty (czkawka). W przypadku powiadomień SMS mogą jeszcze występować przerwy.

Aktualizacja #7 17:13: Funkcjonowanie powiadomień SMS zostało wznowione.

Aktualizacja #8 21:16: Synchronizacja została zakończona.

Za wynikłe z tego powodu utrudnienia przepraszamy.