Wzmożona aktywność spamerów oraz liczne oferty handlowe stanowią zdecydowaną większość ruchu na serwerze poczty, zmusiło to nas do podjęcia radykalnych kroków:

  • podniesienie agresywności filtrów - co zmniejszyło zdecydowanie przyrost folderu SPAM
  • zmianę polityki obsługi poczty przychodzącej – 90% spamu udaje się nam zatrzymać przed przekazaniem do waszych skrzynek pocztowych, dzięki temu zawartość folderu spam (jeżeli wybrano przenoszenie rozpoznanego spamu do osobnego folderu) rośnie bardzo powoli lub wcale.

alt "Walka ze spamem" W chwili obecnej nadal nie blokujemy poczty przychodzącej z serwerów, które są na czarnych listach – było by to zbyt duże uproszczenie. Niestety bardzo często zdarza się tak, że wiele wartościowej poczty przychodzi niestety z takich źródeł, taka poczta dotrze do Ciebie, może się jednak zdarzyć iż wyląduje w folderze spam, dlatego pamiętaj aby sprawdzać go przynajmniej raz w tygodniu.

W ciągu 14 dni, w naszej publicznej skrzynce (podawanej na stronach na lewo i prawo: info@hostit.pl) odnaleźliśmy zaledwie 7 spamów, które oczywiście zostały bezbłędnie sklasyfikowane i umieszczone w odpowiednim folderze dla tego typu maili :-).

Ciekawi jesteśmy jak wygląda sytuacja u was, jeżeli maile od waszych kontrahentów i znajomych są błędnie rozpoznawane – prosimy o kontakt – pomożemy dobrać odpowiednie ustawienia poczty.