Pomoc i Dokumentacja

Błąd 0x800C0133

Błąd 800C0133 pojawia się w programach pocztowych z rodziny Outlook i jest spowodowany odgórnymi ograniczeniami tej aplikacji (producent Microsoft). Za komunikat odpowiada limit nałożony w aplikacji Outlook Express, który ogranicza rozmiar pliku .dbx z pr...


Host or domain name not found / type=AAAA: Host not found

Podczas wysyłki maila na wybrany adres email, otrzymujesz podobny komunikat: <adres@nazwa-domeny.pl>: Host or domain name not found. Name service error for name=nazwa-domeny.pl type=AAAA: Host not found Komunikat oznacza, że domena na ...


: End-of-data rejected: Skrzynka uzytkownika jest pelna

Jeżeli podczas wysyłki wiadomości otrzymujesz ten komunikat, oznacza to, iż próbujesz wysłać wiadomość na skrzynkę, która jest przepełniona. Odpowiedź z serwera: <END-OF-MESSAGE>: End-of-data rejected: Skrzynka uzytkownika jest pelna, prosze sprob...


Alias poczty i wyślij kopię do - czyli jak zostać spamerem

System hostit.pl umożliwia sprawne zrządzanie pocztą przychodzącą i w sposób inteligentny przekazywać ją pomiędzy wybranymi adresatami - w tym celu zaimplementowana została opcja tzw. aliasów i wyślij kopię do dla skrzynek email. Zamysłem dla alisów ora...


Apple Mail konfiguracja skrzynki IMAP

Opis konfiguracji programu pocztowego Apple Mail na przykładzie macOS Sierra 10.12 Uruchamiamy program pocztowy poprzez kliknięcie ikonę lub poprzez wciśnięcie klawiszy ⌘ spacja i wpisaniu mail Po otwarciu programu pocztowego, wciskamy klawisze ...


Archiwizacja poczty w kliencie poczty online

Klient poczty online, dostępny pod adresem https://webmail.hostit.pl umożliwia archiwizację Twojej poczty, dzięki czemu można usprawnić działanie dużych skrzynek pocztowych. W celu aktywacji archiwum dla Twojej skrzynki zaloguj się do aplikacji poczty o...


Brak otrzymanych/wysłanych wiadomości lub złe daty i nagłówki

W przypadku problemów z wyświetlaniem wszystkich wiadomości email, które wysłano/odebrano lub gdy posiadają one złe daty czy błędnych nadawców, może to wynikać z potrzeby przebudowy/synchronizacji indeksów programu pocztowego. Przebudowa indeksów w p...


Błąd 0x8004210A

Błąd często jest spowodowany konfiguracją firewalla lub programu antywirusowego na Twoim komputerze. Spróbuj czasowo wyłączyć firewall'a lub program antywirusowy w celu zbadania problemu.


Błąd 0x800CCC0E

Błąd ten sygnalizuje problem z połączeniem się z adresem serwera poczty. Upewnij się, czy różne strony internetowe otwierają się bez problemu. W większości przypadków za sytuację odpowiada blokowanie portu przez program antywirusowy.


Błąd 0x800CCC15

Błąd jest spowodowany uszkodzeniem pliku outlooka na Twoim komputerze. Uwaga Nie gwarantujemy powodzenia tej operacji i nie bierzemy odpowiedzialności za przeprowadzone prace. Poniższe czynności są ingerencją w budowę aplikacji, dlatego jeśli masz wątpl...


Błąd 0x800CCC18

Komunikat ten pojawia się w przypadku próby odebrania poczty z wykorzystaniem protokołu POP3. W celu wyeliminowania błędu wejdź do opcji Narzędzia > Konta, następnie wybieramy skrzynkę, której dotyczy problem i w zakładce serwery zaznaczamy serwer wyma...


Błąd 0x800CCC19

Błąd może pojawić się w przypadku braku stabilnego połączenia z siecią internet lub próby wysyłki zbyt dużego załącznika poprzez klienta pocztowego. W celu sprawdzenia, czy problem nie stanowi rozmiar załącznika skorzystaj z poczty online dostępnej pod ...


Błąd 0x800CCC79

Komunikat ten pojawia się w przypadku próby wysłania poczty. Przyczyną błędu może być jedna z sytuacji: Nie włączono uwierzytelnienia. Należy wejść do opcji Narzędzia > Konta, następnie wybieramy skrzynkę, której dotyczy problem i w zakładce serwery...


Błąd 553 5.7.1 <xxx@nazwa-mojej-domeny.pl>: Sender address rejected: not owned by user yyy@nazwa-mojej-domeny.pl

Komunikat ten możesz zaobserwować w momencie próby wysłania wiadomości email. Jest on oznaką nieprawidłowej konfiguracji Twojego programu pocztowego i informuje, że próbujesz wysłać wiadomość jako użytkownik Y, logując się jako x. Błąd Sender address re...


Czy istnieje możliwość wyłączenia opcji greylisting?

Oczywiście istnieje możliwość wyłączenia zabezpieczeń dla wybranych adresów mailowych obsługiwanych przez hostit.pl W tym celu proszę o podanie pełnych nazw skrzynek e-mail które powinny zostać wyłączone z takiej ochrony. Proszę pamiętać, że wyłączenie ...


Czy serwer obsługuje bezpieczne połączenia SSL?

Zarówno WebMail jak i wszystkie inne usługi serwera pocztowego mogą być obsługiwane z wykorzystaniem bezpiecznych połączeń szyfrowanych. WebMail: http://webmail.hostit.pl/ WebMail SSL: https://webmail.hostit.pl/


Czym jest pula SMS?

Podczas edycji/tworzenia konta email mamy możliwość określenia puli, z której będzie korzystał system do wysyłania powiadomień sms dla danego adresu email: Pula konta email - możemy przypisać określoną liczbę smsów dla edytowanego konta email, po ich w...


Czym są powiadomienia SMS?

Powiadomienia SMS, umożliwiają wysłanie SMS na wskazane nr telefonów gdy tylko nadejdzie wiadomość wg zdefiniowanych, przez właściciela skrzynki email, kryteriów. Powiadomienia SMS wymaga posiadania smsów w ramach skrzynki email lub w puli serwera główn...


Dlaczego moja wiadomość nie dotarła

Wysyłasz wiadomość email i nie dociera ona na na skrzynkę email odbiorcy? Jedynymi powodami mogą być: Wiadomość została odrzucona - w takim przypadku: zawsze na skrzynkę nadawczą pójdzie zwrotka z informacją typu UNDELIVERED MAIL - w tej wiadomości zna...


Domena w firmie X, obsługa poczty w hostit.pl

Osoby posiadające i utrzymujące domenę w firmie zewnętrznej mogą powierzyć obsługę poczty hostit.pl. Najprostszym sposobem jest wydelegowanie domeny na serwery DNS hostit.pl, zapewnia to najprostszą możliwą konfigurację, a jednocześnie najmniej problemów ...


END-OF-MESSAGE End-of-data rejected: Twoja skrzynka jest pelna, prosze sprobuj pozniej

Komunikat informuje, że nie możesz wysłać wiadomości z powodu braku miejsca na Twojej skrzynce mailowej. Błąd SMTP: [450] 4.7.1 <END-OF-MESSAGE>: End-of-data rejected: Twoja skrzynka jest pelna, prosze sprobuj pozniej. Sorry, Your mailbox has ove...


Filtr antyspamowy - ogranicz liczbę spamu

W przypadku otrzymywania dużej ilości spamu na Twoją skrzynkę email spowodowane jest to brakiem konfiguracji filtra antyspamowego na skrzynce email. Zastosowanie poniższych ustawień pozwala na ochronę Twojego adresu email przed zasypywaniem skrzynki odb...


Gmail czerwona kłódka

Jeżeli Twój kontrahent otrzymuje czerwoną kłódkę przy Twojej wiadomości w aplikacji Gmail, oznacza to, że serwer poczty nie szyfruje połączeń w przypadku wiadomości wychodzących. Nie oznacza to błędu w konfiguracji serwera, jednak może sugerować cz...


Jak dodać podpis do wiadomości?

Aby ustawić podpis, który będzie automatycznie wstawiany pod treścią każdego maila wysyłanego za pośrednictwem webmail.hostit.pl należy wykonać kilka prostych czynności: Po zalogowaniu do skrzynki klikamy na ikonkę Ustawienia Ze skrajnie lewej kolumny ...


Jak dodać podpis i logo w stopce poczty webmail.

Po zalogowaniu się do poczty https://webmail.hostit.pl/ przechodzimy do : Ustawienia (w prawym górnym rogu) → Tożsamość → wybieramy adres mailowy dla którego chcemy stworzyć podpis (jedyny z listy) → pojawi się pole edycji - koniecznie trzeba zaznaczyć ...


Jak dostosować filtr antyspamowy do swoich potrzeb?

Funkcjonowanie filtra uzależnione jest od ustawienia jego poziomu czułości; wartość 0 oznacza brak filtrowania, wartość 10 - bardzo rygorystyczne. Najbardziej miarodajne wyniki dają wartości pośrednie, tj. poziom 6,7 lub 8. Ponieważ pewni nadawcy lub tr...


Jak działa firewall dla poczty

Firewall umożliwia ograniczenie wysyłki maili z danego obszaru terytorialnego lub z zaufanych aplikacji. Żadna z opcji w żaden sposób nie ogranicza odbierania wiadomości email. Wprowadzenie zmian wymaga około jedno godzinnej karencji. Ponieważ przeładow...


Jak wygląda konfiguracja powiadomień SMS?

Dla każdego powiadomienia możemy ustawić osobne filtry, aby ograniczyć liczbę wysyłanych smsów lub ograniczyć wysyłkę tylko dla konkretnych przypadków. Godziny - w jakich godzinach wysyłać powiadomienie: 8-16 tylko pomiędzy wybranymi godzinami, jeżeli ...


Jak wygląda konfiguracja serwer poczty przychodzącej i wychodzącej?

Podstawowe informacje: serwer poczty przychodzącej (pop3): poczta.hostit.pl serwer poczty wychodzącej (smtp): poczta.hostit.pl serwer poczty IMAP: poczta.hostit.pl maksymalna wielkość pojedynczej przesyłki 100 MB serwer SMTP wymaga autoryzacji Uwaga! U...


Konfiguracja klienta poczty w przeglądarce Opera

Celem instruktażu jest przedstawienie konfiguracji konta pocztowego w przeglądarce internetowej Opera, opis przedstawiony na podstawie wersji 10.63. Najnowszą wersję przeglądarki Opera dla wielu urządzeń można pobrać ze strony producenta: opera.com/pl U...


Konfiguracja poczty zewnętrznej w interia.pl

Poniżej w kilku prostych krokach został opisany proces konfiguracji konta w interia.pl tak by za jego pośrednictwem korzystać ze skrzynki pocztowej działającej w ramach infrastruktury hostit.pl. Jest to jedyny właściwy sposób – nie należy używać opcji dos...


Konfiguracja poczty zewnętrznej w o2.pl

Poniżej w kilku prostych krokach został opisany proces konfiguracji konta w o2.pl tak by za jego pośrednictwem korzystać ze skrzynki pocztowej działającej w ramach infrastruktury hostit.pl. Jest to jedyny właściwy sposób – nie należy używać opcji dostępne...


Konfiguracja poczty zewnętrznej w onet.pl

Poniżej w kilku prostych krokach został opisany proces konfiguracji konta w onet.pl, tak by za jego pośrednictwem korzystać ze skrzynki pocztowej działającej w ramach infrastruktury hostit.pl. Jest to jedyny właściwy sposób – nie należy używać opcji dostę...


Konfiguracja poczty zewnętrznej w programie Outlook on-line

Poniżej w kilku prostych krokach został opisany proces konfiguracji konta w OUTLOOK LIVE, tak by za jego pośrednictwem korzystać ze skrzynki pocztowej działającej w ramach infrastruktury hostit.pl. Jest to jedyny właściwy sposób – nie należy używać opcji ...


Konfiguracja programu Microsoft Outlook 2007

Celem instruktażu jest przedstawienie konfiguracji konta pocztowego w programie Microsoft Outlook 2007. Uwaga! Instruktaż opisuje konfigurację przykładowego konta pocztowego o nazwie jan.kowalski@firma-kowalski.pl, dlatego proszę o zastąpienie adre...


Konfiguracja programu Mozilla Thunderbird

Celem instruktażu jest przedstawienie konfiguracji konta pocztowego w bezpłatnym programie Mozilla Thunderbird, opis przedstawiony na podstawie wersji 2.0.0.22 (20090605). Zawsze aktualną wersje programu Mozilla Thunderbird (choć może niezgodną do końca...


Konfiguracja programu Poczta Systemu Windows Vista

Celem instruktażu jest przedstawienie konfiguracji konta pocztowego w programie Poczta Systemu Windows Vista. Program „E-Mail Poczta systemu Windows” jest dostępny wraz z systemem Windows Vista i nie wymaga dodatkowych zabiegów instalacyjnych. Uwaga! ...


Moja skrzynka email odrzuca wiadomości

Jeżeli klienci są odrzucani przez serwer poczty, jednymi powodami mogą być sytuacje: skrzynka odbiorcza jest przepełniona skrzynka odbiorcza nie istnieje lub usługa nie została opłacona nadawca jest na czarnej liście spamerów nadawca działa na serwerze...


Moje wiadomości nie docierają do adresatów

Każda wysłana prawidłowo wiadomość (czyli taka, która został przyjęta przez serwer pocztowy) w przypadku jej nie dostarczenia do adresata generuje tzw. zwrotkę - czyli mail informujący co jest powodem nie dostarczenia wiadomości. Zwrotka jest generowana...


Na moją skrzynkę nie dotarł e-mail

Czasami odbiór mail, które są adresowane od nadawców, którzy po raz pierwszy piszą na naszą skrzynkę, może odbyć się z opóźnieniem, ponieważ na serwerach hostit.pl jest stosowany greylisting, który mówiąc w skrócie wymaga od serwera nadawczego potwierdzen...


Nie docierają wiadomości od moich klientów

Zgłaszając do nas taki problem bez szczegółowych informacji (adres email nadawcy, odbiorcy oraz data i godzina zdarzenia) - nie będziemy mogli Ci pomóc. Jeżeli ktoś twierdzi, że wysłał wiadomość do Ciebie, a Ty jej nie otrzymałeś należy: Sprawdzić fold...


Nie widzę katalogu SPAM, jak go włączyć?

Aby w drzewie katalogów, głównego widoku skrzynki, był widoczny katalog, w którym zapisywany jest otrzymany SPAM należy: Po zalogowaniu do skrzynki przez webmail.hostit.pl klikamy na ikonę koła zębatego (Działania na folderach...) Z rozwijanego menu ...


Nie wysyłam wiadomości, a otrzymuję zwrotki

Od jakiego czas otrzymujesz wiadomości typu UNDELIVERED MAIL i zastanawiasz się co może być tego powodem. Rozwiązanie jest proste. Ty, Twoje oprogramowanie lub ktoś kto wszedł w posiadanie haseł do Twoich skrzynek email wysyła wiadomości w Twoim imieniu...


Opera Mail konfiguracja konta pocztowego

Poniżej w kilku prostych krokach został opisany proces konfiguracji konta w programie Opera Mail tak by za jego pośrednictwem korzystać ze skrzynki pocztowej działającej w ramach infrastruktury hostit.pl. Po uruchomieniu po raz pierwszy programu Opera ...


Outlook 2016/365 pusty folder wiadomości przychodzących

Outlook 365 (czy też 2016 lub nowsze) w przypadki gdy skonfigurowaliśmy program aby dla poczty przychodzącej w trybie IMAP może mieć problem z poprawnym wyświetleniem zawartości folderu poczty przychodzącej. Efektem błędnej konfiguracji jest brak jakichko...


Outlook 365, 2016 i nowsze konfiguracja konta pocztowego

Opis konfiguracji konta pocztowego do obioru poczty na komputerze w aplikacji Outlook 365, 2016 oraz nowszych. Po otwarciu aplikacji wybieramy z menu wstążki zakładkę Plik W nowo otwartym oknie klikamy przycisk Dodaj konto W oknie Automatyczne ...


Pobranie nagłówków wiadomości email

W przypadku zgłaszania problemów dot. konkretnych maili, prosimy o przesłanie pełnej treści nagłówków wiadomości. Treść samego maila nie jest dla nas istotna, wszystkie najważniejsze informacje znajdują się w nagłówkach wiadomości email. Korzystając z opc...


Porty dla poczty

Usługa Port Port SSL SMTP 587 465 POP3 110 995 IMAP4 143 993 Serwery pocztowe są skonfigurowane ze standardową konfiguracją dla IMAP4, SMTP oraz POP3. W większości programów pocztowych wystarczy wybrać domyślne ustawienia (bez potrzeby ręcz...


Prównanie serwerów poczty dedykowanej

Funkcja Poczta Dedykowana Standard Poczta Dedykowana Infrastruktura Własny dedykowany adres IP tylko dla serwera poczty SMTP tak tak Pojemność dla poczty pojemność serwera ...


Przekazywanie poczty dla Gmail

Jak poprawnie skonfigurować usługę Gmail by była możliwa, za jego pośrednictwem, obsługa skrzynki pocztowej uruchomionej i działającej na serwerze w hostit.pl. Poniżej w kilku prostych krokach został opisany proces konfiguracji konta Gmail tak by za jeg...


Przekazywanie poczty dla wp.pl

Poniżej w kilku prostych krokach został opisany proces konfiguracji konta w Wirtualnej Polsce tak by za jego pośrednictwem korzystać ze skrzynki pocztowej działającej w ramach infrastruktury hostit.pl. Jest to jedyny właściwy sposób – nie należy używać op...


Sender address rejected: not logged in

Powodem problemu mogą być następujące sytuacje: Brak włączonej autoryzacji SMTP w kliencie pocztowym Podczas wysyłania wiadomości otrzymujesz poniższy komunikat Sender address rejected: not logged in Oznacza to, że próbujesz wysyłać wiadomość ema...


SMTPUTF8 is required, but was not offered by host

Podczas próby wysyłki wiadomości email otrzymujesz komunikat: SMTPUTF8 is required, but was not offered by host <jakas-nazwa-domenowa> Oznacza to, że podałeś adres email wykorzystując znaki diakrytyczne (w języku polskim to ą, ć, ę, ł, ń, ó, ś, ź,...


The Bat konfiguracja konta pocztowego

Poniżej w kilku prostych krokach został opisany proces konfiguracji konta w programie The Bat tak by za jego pośrednictwem korzystać ze skrzynki pocztowej działającej w ramach infrastruktury hostit.pl. Po uruchomieniu po raz pierwszy programu The Bat poj...


Ustawienia Autorespondera dla skrzynki pocztowej obsługiwanej w hostit.pl

W celu ustawienia Autorespondera należy zalogować się do Panelu klienta (https://panel.hostit.pl/ ) Następnie wybieramy z menu Poczta – Skrzynki – z listy skrzynek wybieramy ten adres dla którego chcemy ustawić autoresponder. Pojawi się formularz edycja...


Wiadomości klientów wpadają do spamu

Podczas wymiany korespondencji, może zdarzyć się, że wiadomości odebrane od naszych nadawców wbrew naszej intencji zostaną umieszczone w folderze spam. Dzieje się tak, ponieważ system wykrył nieprawidłowości dot. jego serwera pocztowego. Możemy wymusić...


Wolne działanie Webmail

Jeżeli posiadasz dużą liczbę wiadomości w swojej skrzynce (dziesiątki tysięcy) działanie standardowej aplikacji poczty może nie być tak szybkie jak w standardowym kliencie poczty zainstalowany na komputerze. Spowodowane jest to faktem, iż każde kliknięc...


Wyślij kopię do - mimowolny nadawca spamu

Jeżeli korzystasz z opcji wyślij kopię do lub aliasu, który przesyła kopię wiadomości na skrzynkę email umieszczoną na innym serwerze, np: Twoja skrzynka to biuro@jakasdomena Wysyłasz kopie wiadomości na skrzynkę janek@wp czy iwona@gmail M...


Wyślij nawet gdy spam

Posiadacze usługi poczty dedykowanej oraz hostingu dedykowanego mogą w pełni sterować zachowaniem opcji wyślij kopię do. Posiadając dedykowany adres IP (poczta dedykowana oraz hosting dedykowany) dla poczty możesz dla poszczególnych kont email włączyć w...


Wysyłanie poczty z poza Polski: Gmail, Yahoo itp.

Podczas wysyłki wiadomości przez konto pocztowe obsługiwane przez serwery Yahoo, Outlook, Gmail otrzymujesz zwrotkę o niemożliwości wysłania wiadomości przez serwer hostit.pl Jest to spowodowane nie włączeniem zgody na wysyłanie poczty z poza terenu Pol...


Wysyłka wiadomości na serwery Hotmail/Outlook

Często można napotkać się na problemy w sieci użytkowników, którzy opisują problemy z dostarczeniem poczty do usług należących do Microsoftu. Niestety firma podchodzi niezwykle restrykcyjnie do poczty wysyłanej do jej użytkowników (czego niestety nie możn...


Zgłoś SPAM lub oznacz wiadomość jako pożądaną

Funkcja webmaila, "zgłoś spam" (ikonka z ogniem) lub nie spam po wejściu do wybranego folderu staje się dostępna lub się wyłącza. Jeżeli wiadomość została sklasyfikowana jako spam, i znajduje się w folderze spam, zamiast przenosić wiadomość do poż...


Zwiększenie przydzielonej powierzchni dla skrzynki e-mail

W celu zwiększenia powierzchni dla swojej skrzynki mailowej należy zalogować się do Panelu Klienta: https://panel.hostit.pl/ Krok nr 1 Zwiększenie powierzchni dla danej skrzynki odbywa się bezpośrednio w ustawieniach poczty. Jednak by było to możliwe mu...


Zwolnij, wysyłasz zbyt dużą ilość maili

Błąd pojawia się w przypadku przekroczenia parametrów bezpieczeństwa określonych w Twoim planie konta hostingowego. Parametry bezpieczeństwa dostępne są na stronie (w przypadku braku Twojego planu obowiązują parametry z najniższego planu): Lista para...