14Czerwiec

Jak zmienić przydział powierzchni dla usługi

Blog

W celu zmiany powierzchni dla poszczególnych usług, należy zalogować się do panelu klienta i przejść do opcji (z menu po lewej po zalogowaniu) Ustawienia > Ustawienia serwera następnie zwiększyć przydział powierzchni dla wybranej usługi poprzez pr...

Czytaj całość...


11Październik

Jakie jest hasło do

Blog

Potrzebuje uzyskać dane dostępowe do serwera, które umożliwią firmie zainstalować nową stronę WWW. Najlepszym i najszybszym wyjściem, jest odszukanie maila rejestracyjnego serwer, który zawiera wszystkie niezbędne informacje. Jeżeli nie jest to możliwe,...

Czytaj całość...


9Czerwiec

Jak wydelegować subdomenę na inne serwery DNS

Blog

Przejdź do listy zaparkowanych domen w panelu klienta, następnie kliknij na nawie domeny głównej (jeśli chcesz np. wydelegować adres subdomena.hostit.pl - musisz edytować hostit.pl). Uwaga. Jeśli wcześniej zaparkowałeś subdomenę - jako domenę - należy ...

Czytaj całość...


28Luty

PHP 7

Aktualności

Zmień ustawienia swojej domeny na PHP 7. Na wszystkich serwerach oddaliśmy do użytku najnowszą wersję PHP (7.0.3). Zmianie uległ także domyślny interpreter PHP na 5.6. Część oprogramowania może nie być kompatybilna z najnowszą wersją PHP, dlatego koniec...

Czytaj całość...


1Luty

Błąd w Safari pod OSX, podczas edycji konta email

Blog

W przeglądarce Safari pod systemem OSX, podczas edycji skrzynki email w panelu klienta, w polu wyślij kopię do pojawia się login konta do którego jesteś zalogowany. Błąd ten jest po stronie przeglądarki Safari - nie występuje pod innymi systemami i przegl...

Czytaj całość...


21Listopda

Firewall dla poczty

Blog

Firewall dla poczty

Jednym z najważniejszych problemów z jakimi borykają się użytkownicy komputerów jest bezpieczeństwo przechowywanych danych na ich komputerach. W celu zagwarantowania najwyższej ochrony dla naszych klientów, wprowadziliśmy dodatkowe opcje które umożliwiają...

Czytaj całość...


2Kwiecień

Odzyskanie danych dostępowych do konta

Blog

Odzyskanie dostępu do konta w sposób automatyczny, jest możliwy na stronie https://panel.hostit.pl/panel/password.html W celu uzyskania nowego hasła należy podać login i adres email przypisany do usługi (tzw. adres autoryzacyjny; jeżeli nie był zmienian...

Czytaj całość...


26Luty

Obsługa rekordów SRV

Aktualności

Na prośbę naszego klienta wdrożyliśmy obsługę rekordów SRV dla domene w strefie DNS. Wraz z wdrożeniem przygotowaliśmy samouczek konfiguracji Office365 dla domeny utrzymywanej w hostit.pl https://hostit.pl/pomoc/429,dodanie-i-edycja-rekordu-srv-dla-do...

Czytaj całość...


26Luty

Dodanie i edycja rekordu SRV dla domeny

Blog

Jeżeli chcesz dodać rekord SRV dla swojej domeny, przejdź do panelu klienta, następnie do domen zaparkowanych. Klikamy na wybranej domenie i przechodzimy do zakładki Serwer DNS. Po zapoznaniu się z informacjami i jej akceptacji, odznaczamy opcję Domyśl...

Czytaj całość...


17Luty

Zakładanie nowej skrzynki e-mail

Blog

Zakładanie Nowej Skrzynki e-mail Logujemy się do Panelu Klienta https://panel.hostit.pl/ Lub http://hostit.pl i w prawym górnym rogu wybieramy Moje Konto Pojawi się okno logowania. Po zalogowaniu przechodzimy do: Poczta i z listy wybieramy Nowa Skr...

Czytaj całość...